söndag, januari 25

Go och glad...

Här har vi mina äsklingar i badet...Måns tyckte det var såå härligt. Så härligt att han "skrynklade" ihop totalt! Försökte fånga en fartig killes fot på bild, det var inte så lätt!=)
Han var på toppenhumör tills det var dax att sova. Det blev skrik i en timme! Till slut somnade han av ren utmattning... ett par timmar senare blev det samma visa igen !
Grannarna intill oroade jag mig inte för, dom verkade fullt upptagna av andra aktiviteter...vilken natt!
Nu ska vi inte sova borta på jätte länge!
Home sweet home!
Kram sanna

2 kommentarer:

  1. Välkommen hem! Hoppas ni haft det kanon! Rena har ni blivit iaf ser jag. :)
    Jag har Tupperwareparty idag om det kan fresta ;) Börjar kl 17.
    Kramis Mallan

    SvaraRadera
  2. Ojdå, jösses...sicka grannar... Vissa passar då på när de är bortresta...de kanske hade många barn och ingen sovrumsdörr hemma..? =D

    Så söt han är den lille, vilka vackra bruna ögon...en liten heartbreaker.. =)

    Må så gott, kram på er!!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! ;-)