måndag, januari 19

Ombytlig...

Känner mig något ombytlig...hahaha Hittade en länk hos http://livetsommamma-mu.blogspot.com/ där det fanns MASSOR med bakgrundsbilder att välja på! Varsågod in och kika! http://www.thecutestblogontheblock.com/ Skulle vilja göra min egen...ska försöka såsmåningom...hmmm...hittade en hjälpsida på nätet... känns iallafall väldigt klurigt...! Känns bäst att bara ha det vitt just nu...min egen bakgrund som jag har i huvudet är vit med svagt mönster, vi får se om jag får till det någongång... Kram /Sanna

2 kommentarer:

  1. Hallå Sanna!
    Vet du jag är oxå så där osäker av mej när det kommer till att göra nya saker på bloggen men det var faktiskt jätte enkelt...
    Nu har jag iof bara provat på The Cutest Blog on the Block men i alla fall...
    Jag provad massor av bakgrunder innan jag bestämde mej!
    Det man gör är att man dubbelklickar på den man vill prova, då kommer den upp med en kod längre ner på sidan, markera den å högerklicka, kopiera för att sedan gå in på din blogg, lägg till Gadget, välj HTML-kod å klistra in.
    Ingen rubrik behövs...
    Å vill du inte ha den bakgrunden gör du på samma sett med en annan eller så tar du bara bort Gadgeten...
    Super enkelt!
    Hör av dej om du inte får till det (om du vill byta bakgrund vill säga... *ler*)
    Ha en bra måndag!
    Kram Mimmi

    SvaraRadera
  2. Hej på dig Sanna

    Hoppas allt bra!
    Den vita bakgrunden är jättebra, min sida är lite rörig men jag gillar ändå den , så den får vara kvar... men man vet ju aldrig.

    ang din parfym den luktar väldigt gott, har haft den också. Min man har herrdoften... ojoj mumma mumma... =)

    Kramisar

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! ;-)